Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Nu är det så här att när jag har datorn igång så blir det 30 grader på mitt rum fast jag har fläkt å två fönster öppna hur ska jag köra det kallare i rummet? :S help plx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 30 grader e ju inte så farligt, förresten var min brorsa dator 45 grader i flera dagar, inget hände... testa att skaffa bättre och mer fläktar till datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 aså datorn blir runt 60 grader men jag menade att på mitt RUM e det 30 grader varmt inte så skönt tips plx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 packa den full med kylklampar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 naa de smälter ju efter hand :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Du får väl köpa ny kylning då helt enkelt.. Bara att öppna och titta hur stor den ska vara och köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Stora eldrivna fläktar i rummet. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 jag har bara en å har inte rådf å invenstera nya needar nån billighets lösning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Skaffa AC... dyrt men effektivt. Annars finns den knappast något song hjälper i denhär värmen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 argh tusan ockå men vad kostar en sån här ac den kanske man skulle sätta in :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 http://www.ventbutiken.se/ billigaste kostar 6500 kr ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 ok tack guggo men kom gärna med mer förslag uhh undrar ur många kilowatt timmar en sån slösar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg