Th3 Sh@dow Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Vad har hänt med dom? Kommer knappt in på någon just nu. (22:30) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
macan Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Vad har hänt med dom? Kommer knappt in på någon just nu. (22:30) Samma sak för mig, nästan alla realms crahsade. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 sånt händer ibland, men va inte orolig för d fixar sig alltid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Th3 Sh@dow Skrivet 6 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 Jag vet att det fixar sig men blev så sugen på att spela på min Hunter ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 6 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2006 ähh orka wow bättre med vov både gott å nyttigt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
macan Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 det typiska va att det hände precis under ett lan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Vafan vad är det man betalar för?! f*n tänk om man är inne i en instance i slutet så disconnectas det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeogetZ Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Vafan vad är det man betalar för?! f*n tänk om man är inne i en instance i slutet så disconnectas det! tänk att de har hänt me mig, körde wc me min rogue för att få stinging viper.. När vi var halvägs stog de i General chatten: Server shutting down in 10min.. Men vi kom fram till bossen å döda den å ja fick min stinging viper å då va de bara 1min kvar tills servern skulle stängas å de gjorde den me.. men f*n va tur man kan ha ändå :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frobb Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Men asså ibland så stänger dom realmena för att fixa med dom. dom förvanar ju innan dom ska stänga ner realmena också :) Redigerat 10 Augusti 2006 av Frobb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Inte alltid. Ibland stängs servern bara av och det står Offline eller så har den försvunnit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Det e alltid problem med wow! ibland undrar jag om det verkligen e värt 249 kr/ 60 dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frobb Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Det e alltid problem med wow! ibland undrar jag om det verkligen e värt 249 kr/ 60 dagar Det är långt ifrån alltid det är nåt problem med dom. Och problem kan ju komma för att alla grejer inte är riktigt färdigutvecklade. Redigerat 11 Augusti 2006 av Frobb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg