black_eagle Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 du SirFreak jag undrar med hur du fick jirachi Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Min kompis Fredrik har flyttat till Kina och har bott där i ca 3 år.... Han köppte GameShark där och han hade ruby... han fixa Jirachi därifrån och en gång kom han och hälsade på oss här i Sverige och då hade han tröttnat på att fuska med den och då köpte jag den av honnom... Jag har inte använt den så mycket för jag vet inte så mycket om den men iallafall när han hälsade på oss så linkade vi Jirachi och Gorebyss för h an skulle börja om utan sin GameShark... De e hela historien... :D Min Favvo Pokémon Är: http://www.pokemoncrater.com/gallery/gallery/Pokemon/Ruby%20and%20Sapphire%20Pics/rs201.gif JIRACHI!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 deyoxys mew celebi groudon mewto hoohoo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 §1.13 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg