von kluth Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Hej hej allesammans! Nu är det så att jag skaffat en Nintendo DS Lite (Svart, självklart) ...Eller skaffat och skaffat, fått =) Hursomhelst, så undrar jag vilka spel som är värda att köpa. Är ganska sugen på wtacww (eller acww/animal crossing wild world), min brorsa har det... + Nintendo Wi-Fi eller vad det heter, den där trådlösa adaptern för online spel... Tacksam för svar. :ph34r: // Von Kluth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 köp ej acww, pga suger. och inte metroid. å absolut inte mario and luigi partners... köp absolut NEW SUPER MARIO BROS :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Eller Mario Kart DS, och absolut Castlevania Dawn of sorrow om du gillar RPG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 köp ej acww, pga suger. och inte metroid. å absolut inte mario and luigi partners... köp absolut NEW SUPER MARIO BROS :) :) :) prata för dig själv!köp metroid:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 köp new super mario bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 köp ej acww, pga suger. och inte metroid. å absolut inte mario and luigi partners... köp absolut NEW SUPER MARIO BROS :) :) :) Han frågade inte vad han inte ville ha.New Super Mario Bros ACWW tycker jag är bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xingfu150 Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 mario kart är det bästa starspelet och sen mario 64 ds, dom är dom bästa spelen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Metroid Prime Hunters och Mario Kart DS! :D dom e bra.. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 jag tycker du ska spara till Wii annars är acww bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Om du vill ha rpg spel så ska du ta mario and luigi partners in time. Men det spelet är ändå inte hundra procent rpg men jag lovar dig jag bara lovar att du kommer bli besatt på det spelet:) Du köp inte metroid prime hunters om du vill inte paja din touch screen (du måste använda din penna för att styra gubben åt olika håll) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sebaztian Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Hej hej allesammans! Nu är det så att jag skaffat en Nintendo DS Lite (Svart, självklart) ...Eller skaffat och skaffat, fått =) Hursomhelst, så undrar jag vilka spel som är värda att köpa. Är ganska sugen på wtacww (eller acww/animal crossing wild world), min brorsa har det... + Nintendo Wi-Fi eller vad det heter, den där trådlösa adaptern för online spel... Tacksam för svar. :ph34r: // Von Kluth köp mario and luigi partners in time och ACWW och new super mario bros det lönar sig! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Köp final fantasy III när det kommer . Och glöm inte att köpa hori protiective filter så att dina skärmar inte blir repiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg