Johkie Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 vfr får man inte fuska mymnt när man leder i spelhålan langre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Typ därför det finns nya spel som ingen har spelat på tidigare. Så man kan bara gå in där och spela på de spelen som inte har nån "mästare". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Nä vi ska inte göra det enkelt att tjäna FM. Man kan tjäna 35 000 per vecka på detta om man är Fuska Vip och det är på tok för mycket på att bara bli mästare på spel. Spela för äran i stället för FM. ,) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag tycker man kan få en 50fm men nja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag tycker man kan få en 50fm men nja... Då hade man blivit Fuska.se's rikaste användare på en månad om man är Fuska VIP (200 spel per dag). Så nää det var bra att man fick det innan men det fungerar inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Men förut när man fick FM när man kom etta på ett spel så fick man ju det bara på de fem första spelen eller något som man blev mästare på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Men förut när man fick FM när man kom etta på ett spel så fick man ju det bara på de fem första spelen eller något som man blev mästare på. Man fick 50 FM på de tre första spelen tror jag, sedan fick man bara 25 sen. .) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.