Gäst Mega93 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Okej, här är länken: http://www.classical-mail.com/ Classical Mail har jag själv provat, och eftersom du inte behöver ge ut nån form av konto-uppgifter förutom ditt paypal id så har du inget att förlora. Jag testade en hel del olika Pay To Read sidor men detta var den enda som faktiskt betalade mig. Det tog ungefär en vecka att tjäna ihop lite över en dollar som jag nu har liggande på mitt paypal-konto, dock kostar det en dollar at föra över det från paypal till mitt svenska bankkonto, typiskt. Hursomhelst, sidan betalar (det har ni mitt ord på). Det finns typ alltid banners att klicka på och mail att läsa. När man blir medlem får man ett mail-konto på sidan, dagligen skickas det ut runt 12-20 mail som man får betalt för att läsa (hur mycket per mail minns jag inte). Sen finns det banners att klicka på osv. Nu är det inget sånt där du typ måste tjäna 10$ innan du får ta ut dom, där är gränsen endast 0.5$. Och för er som inte är tillräckligt smarta för att fatta hur de tjänar på det: För varje mail man läser eller banner man klickar på tjänar de ca 3 ggr så mycket som du gör, alltså får du en tredjedel av vinsten. Inga virus eller nåt.......... Kom ihåg: http://www.classical-mail.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Hmm, vill du tjäna pengar så kolla på http://www.gratismix.se/gratis/tjanapengar/ Där finns även en svensk sida som skickar mail som de betalar för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Den på svenska är ju helt trög. 200kr innan man får ta ut dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 har du en ref link så du tjänar lite extra på? om du har så skulle jag kunna trycka på den som tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Jag vet inte om jag får posta den men whattheheck. http://classical-mail.com/pages/index.php?refid=mega99 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 GratisMix är betydligt säkrare... Det är ju svenskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Omg, vet inte vad jag ska svara. Jag är van vid att prata med människor som faktiskt VET vad de TALAR om. Om någon på något sätt kan förklara till MascarPone vad det är för skilldnad skulle jag vara tacksam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Omg, vet inte vad jag ska svara. Jag är van vid att prata med människor som faktiskt VET vad de TALAR om. Om någon på något sätt kan förklara till MascarPone vad det är för skilldnad skulle jag vara tacksam. Då brukar du inte prata med dig själv så ofta va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 iaf så måste man väl vara 18 för paypal konto elr har jag fel :S? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Då brukar du inte prata med dig själv så ofta va ? Haha, den var ju nästan rolig <_< iaf så måste man väl vara 18 för paypal konto elr har jag fel :S? En 2 åring skulle kunna ha ett paypal konto, ännu yngre om nåt sånt nu skulle hända. Paypal är gratis, säkert och utan åldersgräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
darzak Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 ok jag har testat och det funkar ( inte mycket men man får något iallafall) ( man kan hacka så man köper limewire pro för 1 cent så det blir bra hehe)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 ska kolla lite om jag får koppla till paypal för farsan då kan man ju köpa tibiabot också xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.