Hoppa till innehåll

Engagemang Från Sidan...


Amaeli

Rekommendera inlägg

Vill börja med att tacka för en underbar tävling igår, även om jag Bara vann Vip.

 

Sedan kommer jag då till min poäng, Admin har på senare tid engagerat sig mer i detta forum, från en öde forum med ett forum och lite fusk har det på bara några månader, förvandlats.

Till det bättre DVS, nya presentations möjligheter, Fuska Vip, utökad spelhörna och detta projekt som pågick.

Och som pricken över I:et en tävling igår, nä nu känner jag mig varm om hjärtat.

Fortsatt med sånna här projekt, som får chatt, och forum listorna att stiga över taket. Så berätta admin, har du några nya projekt på gång, och vad tycker ni användare om nyheterna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan lova att vi fick mer medlemmar med saken är att många av de som blir medlemmar skriver något i forumet den första dagen och sedan slutar.

 

För övrigt vill jag säga att jag med tycker att det var en rolig tävling, främst för att jag vann sådana roliga priser.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sedan ökar det intresset.

Sen är det många som spammar runt andra sidor: med ahahhahah kolla denna länk.

Man kan ju vara lite seriös...

Som jag såg en kille på playahead som skrev att han var sjuk, då skrev jag till han att om du är sjuk kanske du har lust att spela spel och snacka med sköna kisar och lämnade ut länken.

Han blev tacksam och kollade länken om man bara spammar alla med länken tror dom att vi på fuska.se är hulliganer som bara vill få mer medlemmar, och det vill vi väll inte?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

MacarPone: Ja du har rätt. Jag såg några på lunar som hade skrivit klicka på denna länk eller dö. Inte konstigt att de inte tar sidan på allvar. Det är bättre och skriva något så här "När jag gick in på denna sida började jag skratta av alla roliga onlinespel och funktioner. Titta in sida du också. [extralänk]

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sant ord, jag försöker ta min tid att dela ut länken även om jag inte vinner priser, för ju mer aktiva medlemamr vi har ju bättre blir det för oss...

 

De flesta medlemmarna blir bara medlemmar för de behöver hjälp med en sak på ett spel. Så även om det blir fler medlemmar på sidan så blir det inte så mycket bättre för hos. Nästan alla på sidan har ju rankingen #1 nykomling... Men man får väl hoppas att det nya skinnet kan göra så att några medlemmar inser allt det roliga med sidan och stannar kvar och blir forumiter.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja,

jag började här för att jag behövde hjälp, stannade kvar så det finns en del som stannar fasst dom flesta gör nog inte det.

Vi måste behandla Nybörjarna bra även om dom spammar så att dom stannar, klart man inte ska låta dom göra vad som hellst men man kanske inte ska varna dom i första hand.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja,

jag började här för att jag behövde hjälp, stannade kvar så det finns en del som stannar fasst dom flesta gör nog inte det.

Vi måste behandla Nybörjarna bra även om dom spammar så att dom stannar, klart man inte ska låta dom göra vad som hellst men man kanske inte ska varna dom i första hand.

 

 

Man får en tillsägelse och uppmaning på att läsa reglerna de första veckorna/veckorna tror jag när man blir medlem. Och om det sen inte kan förstå reglerna efter tillsägelserna får de ta konsekvenserna fast de inte är veteraner. Jag har tipsat om sidan i skolan men gissa vad de säger jag fuskar inte. De kallar mig för fuska nörd om jag säger något om sidan. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...