darzak Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) EDIT: första frågan besvarad...! EDIT: andra frågan besvarad...! bara en kvar! ( och mitt svar till admins post)! och en viktig fråga!!!---- om jag startar en forumlek , för att inte bli varnad eller att tråden ska stängas kan jag typ skriva så här blablablablabla <- förklaring på hur leken går till... och sen så här : för att tråden inte ska låsas så skriv ochså lite om er själva och vilka spel ni kör /har spelat.. det kommer kanske bli mer en 5 rader för vissa men tror ni jag kan göra så? hoppas ni fattar... Redigerat 7 Augusti 2006 av darzak Citera
admin Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Så länge du vinner något på det så bryter du mot reglerna. Citera
darzak Skrivet 7 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 vad är vinner något? dom flesta vinner ju på att det blir mer folk som spelar ett spel som dom kör ( bra känsla asso) så om jag skriver: kolla detta spel blablabla.bla det är skit roligt! då vinner jag på att det blir mer svenskar som kör det och jag har fler kompisar som kör... eller menar ni bara om pengar-.-? Citera
Salzalada Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Darzak, du är ju trögare än sirap som rinner ur från en flaska. Om du tar din referlänk till något spel så tjänar du något på det. Det kan vara guld i spelet, pengar i spelet, saker i spelet, vad som helst. Men du tjänar ju på det Alltså, Reklam för personlig vinning. Citera
Amaeli Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Du resonerar fel Darzak... Varför ska du göra reklam här? det blir ju lagom kul om alla gör reklam för sina reklam hemsidor. Visst heter forumet fuska men jag tror inte det var meningen att du skulle fuska reklamations mässigt. Citera
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 For det heter ju inte reklam.se(reklam skrev jag dit sjelv) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.