Gäst BondaKransDans Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Vad är det hemskaste du sett (inte läskigaste utan hemskaste) mitt är fear tre på natten och sen syrran liknar alma :o
Guggo Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Vad är skillnaden mellan hemskt och läskigt ? Och att du skrev om F.E.A.R och din syrra i läskigaste tråden gör mig ännu mer förvirrad :S Redigerat 7 Augusti 2006 av Guggo
Gäst Youx Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 m popup ruter på internet så jä*la snuskit!
Justusett Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Precis innan man ska sova, så ska man kolla på en flash film. Sen är den mobbad typ, nalle puh o dom skuttar runt o ser söta ut! Sen kommer ett äckligt ansikte med ett äckligt ljud. vilket gör att jag svettas kallt svett
Gäst Skellington Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Precis innan man ska sova, så ska man kolla på en flash film. Sen är den mobbad typ, nalle puh o dom skuttar runt o ser söta ut! Sen kommer ett äckligt ansikte med ett äckligt ljud. vilket gör att jag svettas kallt svett det är alltid roligt :P
ajar Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Har inte sett jättemånga läskiga saker, gillar inte skräckfilmer så värst. Men det läskigaste var nog när jag tittade på Jurassic Park när jag var 6 år. ;)
Gäst Yantra Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 hehe saladfingers på hamsterpaj e riktigt gross jag blev helt cp i huvedet efter dessa ;P
pho Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 hehe saladfingers på hamsterpaj e riktigt gross jag blev helt cp i huvedet efter dessa ;P kollade på den första, fick mardrömmar o skit :o det var inte roligt, filmen i sig var så himla äcklig.
Rekommendera inlägg