Gäst BondaKransDans Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 Vad är det hemskaste du sett (inte läskigaste utan hemskaste) mitt är fear tre på natten och sen syrran liknar alma :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 No_Fear Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 (redigerat) Vad är skillnaden mellan hemskt och läskigt ? Och att du skrev om F.E.A.R och din syrra i läskigaste tråden gör mig ännu mer förvirrad :S Redigerat 7 Augusti 2006 av Guggo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 7 Augusti 2006 m popup ruter på internet så jä*la snuskit! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Precis innan man ska sova, så ska man kolla på en flash film. Sen är den mobbad typ, nalle puh o dom skuttar runt o ser söta ut! Sen kommer ett äckligt ansikte med ett äckligt ljud. vilket gör att jag svettas kallt svett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Precis innan man ska sova, så ska man kolla på en flash film. Sen är den mobbad typ, nalle puh o dom skuttar runt o ser söta ut! Sen kommer ett äckligt ansikte med ett äckligt ljud. vilket gör att jag svettas kallt svett det är alltid roligt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Har inte sett jättemånga läskiga saker, gillar inte skräckfilmer så värst. Men det läskigaste var nog när jag tittade på Jurassic Park när jag var 6 år. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 hehe saladfingers på hamsterpaj e riktigt gross jag blev helt cp i huvedet efter dessa ;P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 hehe saladfingers på hamsterpaj e riktigt gross jag blev helt cp i huvedet efter dessa ;P kollade på den första, fick mardrömmar o skit :o det var inte roligt, filmen i sig var så himla äcklig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Finns en likadan tråd? *låst* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg