Agito Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ok jag gick in i den där staden lower city och sen in igenom ett stort galer och rädade nån sen gick jag och hitade nån slags comander sen när han gick så utforskade ja lite och sen gick jag in nånstans och räddade big z zanzibar eller vad han nu hater(ett stort monster) och sen fortsate jag gå ett tag och dödade några fiender sen gick jag ut och till doktorn och till hidenout sen gick jag tillbaka och hitade serium sedan gick jag in i dörren igen och gick ganska långt in och då hitade jag en laser dör som misson öppnade och jag gick in där och sen så dödade jag några och tillslut så hitade jag trolet som står framför nån dörr är det verkligen det här jag ska göra efter jag har räddat big z eller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Har du snott den där swoop motorn åt Den killen i lower city? Du måste fixa en droid som är bra på att öppna dörrar för att klara det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 var får man den e det den i arpatmens i lower city eller i templet och vad ska man göra efter det :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 man den e det den Prata ur skägget, va menar du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 menar du den där roboten i lower city apartmens eller den i den där jä'la basen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Den dära som kör omkring på hjul som joinar en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 hmm menar du ää jag fatar ingenting var hitar man den vid apartmens eller den ine där man hitar trolet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 inget av det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 men var är den då och ska man hita den inan man möter trolet? ps:var är ingången till vulkanos bas där man ska hämta svoop motorn??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Har jag glömt men någon annan här inne kanske vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ja men det är bara du som har skrivit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Deku Tree Skrivet 25 Oktober 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2006 men var är den då och ska man hita den inan man möter trolet? ps:var är ingången till vulkanos bas där man ska hämta svoop motorn??? efter du dödat det så kallade "Trollet"kommer du till en dörr där et är en hiss till vulkar-basen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg