Miriam Skrivet 28 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juli 2008 Nej, nej, nej -_-. Det skulle va roligt om man skulle kunna byta mellan förstapersons vy och vanlig vy :). Men hur som helst, EA Games har typ inte börjat göra Sims 3. Om man går in på thesims.se så står det massa om sims 3, det kommer att komma snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Felicia11 Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 Skillnaden blir att allt blir mer verkligehetsbaserat , jag läste på en sida lite om vad som ska hända i the sims 3 , man kan tex bo i lägenheter,radhus och självklart villor, man kan gå till sina grannar och sova över hos dem . man kan ha barnvagn och gå ut med sina barn i dem, m.m Jag såg i ett forum att det var några som pratade om att det var dåligt att man inte skulle kunna bo i lägenhet i ts3 men asså kan man det eller kan man inte bo i lägenheter?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rokay1 Skrivet 31 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Juli 2008 (redigerat) The sims 3 kommer ut 2009. Jag är säcker. Läste det på deras hämsida. Redigerat 31 Juli 2008 av Rokay1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 The sims 3 kommer ut 2009. Jag är säker. Läste det på deras hämsida.Också kommer man kunna göra massor med nya saker. Exempel, gå runt i kvarteret, gå på simmarnas jobb, hälsa på kompisar i kvarteret. Troligen så kommer det tillkomma massor med nya saker också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Det kommer ut i april 2009 datumet kom ut för längesen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jossa Skrivet 5 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2008 The sims 3 kommer komma ut våren 2009 :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raspberry Skrivet 6 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2008 Det kommer ut nästa år iaf vet jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simsocheat Skrivet 9 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2008 det kommer komma ut jag låvar såå hårt sett det på sim sidan eller tror i jag ljuger? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DivineConaboy Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 Vafaan det har varit ett datum på det länge nu ju ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kajkaj Skrivet 24 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2008 I februari - men det kanske du redan vet nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Attityd Skrivet 8 September 2008 Rapport Dela Skrivet 8 September 2008 19 februari Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 September 2008 Rapport Dela Skrivet 9 September 2008 Sims 3 kommer ut 2009-02-19 gå i på www.thesims2.se där står det också xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg