Heaz Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Sonic Heroes, är det kul? Vad gör man? Om ni vet, var vänlig skriv här! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drage Skrivet 26 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2004 jag tror man ska göra som i alla sonic spel klara banan innan tiden är slut och klara bossen enda skillnaden är att du är ett lag och det är i 3d Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 27 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 Kan man välja olika lag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 handlar sonic spelet om samma gubbe som dom där 10000000000000år gamla spelen till sega Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 såå himla gamla e dom väl inte?! jag läste på fodralet, å det verkade som om det fanns olika Team att välja mellan. några figurer som jag aldrig sett förr..! mer vet jag ente, men eftersom jag älskar Sonic ska jag köpa det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 27 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2004 älskar Sonic ska jag köpa det. jag rita en sonic bild igår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 28 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 (sacha @ 27/02-2004 19:55:04) älskar Sonic ska jag köpa det. jag rita en sonic bild igår Vart den cool?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 jaså blå gubbe va Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 mm den blev snygg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 Jag vet hur spelet är, har det nämligen. Det finns 4 olika lag att välja bland, vart och ett med egna uppdrag (för 3 av lagen är uppdragen ganska lika, men för det fjärde är det lite annorlunda uppdrag) och egna specialförmågor (inte så fruktansvärt olika). Det finns typ 22 eller 25 banor där dom flesta har 2 uppdrag. Dessutom finns det bonusbanor och man kan ävenm köra 2 spelare. Och spelet är i 3-D, som drage sa. Personligen tycker jag spelet är roligt, fast det är en sak som jag skulle behöva ha hjälp med om det är nån annan som har det och har klarat det. Hur klarar man Egg Emperor? Jag har kommit dit med Team Rose och har hittat ett sätt att döda honom på (vänta tills han kommer flygande mot en och skicka en tornado på honom med Speed Formation), men det är så j***a svårt och det skulle ta så j***a lång tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst sacha Skrivet 28 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2004 så har jag också tolkat det mitt 100 inlägg :D B) ;) :ph34r: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Har klarat Egg emperor med alla lag nu och undrar en anna grej. Finns det nåt fusk så att man får alla 7 chaos emeralds så att man kan köra den sista storyn? Det är så jobbigt att ta dom genom genom special stages. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg