Girafariglove Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 Kanske lite dumt men men. CN ger, ja jag skrev ger, bort en av de tio mest eftertraktade pokemon i hela världen. De e: #249 Lugia #250 Ho-oh #244 Entei #381 Latios #380 Latias #006 Charizard #144 Articuno #243 Raikou #245 Suicune #025 Pikachu-me light ball För att sammanfatta, så gäller följande för uttdelningen: Du får bara välja en av de 10 Pokémon Endast Ruby, Sapphire, Emerald, Fire Red och Leaf Green fungerar Endast en engelsk version av spelet får skickas in Du måste ha ett Pokedex Du måste ha en ledig plats i din grupp Du får skicka in flera spel om du vill Fäst en klisterlapp på ditt spel, och skriv ditt namn, medlemmsnummer samt din adress och vilken Pokémon du vill ha. Lägg spelet i ett kuvert tillsammans med 10 ofrankerade frimärken (värda 10kr). Märk kuvertet "Most Wanted Pokémon" och skicka det till CN senast den 31:a December. Du får tillbaks spelet inom två veckor, med en ny Pokémon i din grupp. Lite övrig info: Alla Pokémon är på nivå 70 Pikachu är lite speciell, då den håller i en Light Ball. Erbjudandet gäller bara för medlemmar i Club Nintendo. Vilka ska ni ta? Har Ruby, Emerald o LG så jag ska ta Ho-oh(Emerald), Pikachu(Ruby) o Charizard(LG).
Gäst Yantra Skrivet 7 Augusti 2006 Rapport Skrivet 7 Augusti 2006 vem har anmät låter rätt anständigt tycker jag
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 For att han inte la in det po nyheterna? Gah,det var endo onodigt. Mycket bra,jag visste det redan,men whateva.
nixo99 Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 jag tycker det är en dålig tråd för det är NÄSTAN ingen som är medlem i cn!
Nami Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Men dom som är det kanske tycker det? Bra tråd.
Gäst DonKeN Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Skrivet 8 Augusti 2006 Jag tycker Mew borde få en plats som mest eftertraktad.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Emerald är den enda spelet jag har med Engelsk Handbok. Redigerat 10 Augusti 2006 av Dark_Zebra
jacx Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 Hah, har alla och celebi . Tacka vet jag ar.
Rekommendera inlägg