Dolphin Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Lika många som inte "förtjänar" sin Fuska Rank, i vilket fall som helst leder det till spamm. Jag orkar inte diskutera med dig. FR och Fm är bra då det visar hur aktiv och hur mycket man har hjälpt sidan med att skicka in fusk och nyheter. Slutdiskuterat du vinner eller vad man ska kalla det. Orkar inte med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Både FM och FR är bra och dåliga. Det positiva med FM är att man kan köpa saker i affären, så som varningskort, utökad presentation med mera. Men som sagt leder det ofta till spam. Tror vi skulle klara oss utan den. Men FR är mer bra än dåligt. Det kan leda till spam, men inte lika mycket som FM gör. Dolphin har lite rätt i att man ska få belöning, i alla fall för fusk, nyheter med mera, om man hjälper till där och samtidigt är aktiv, ska det inte löna sig? Dessutom får man inte mycket rank av inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag tycker man borde få fuskarank i gruppforumen Det låter inte bra alla skulle nog spamma som galningar :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 jag tycker man borde få fuskarank i gruppforumen Det gör många gruppmedlemmar redan, vi ska inte ge dem för mycket tändvätska för då blir Oztown och de forumen poppulärare än Xboxforumet etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Oztown har väl redan fler svar än vissa vanliga forum? Iaf så är man inte med där för att spamma, man är med där för att kunna ha lite kul, eftersom man knappt får göra något i de vanliga forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Oztown har väl redan fler svar än vissa vanliga forum? Iaf så är man inte med där för att spamma, man är med där för att kunna ha lite kul, eftersom man knappt får göra något i de vanliga forumen. ? Man får göra det mesta i de vanliga forumen om man skriver på ett vettigt sätt och inte bryter mot reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Ärligt talat, Dolphin, tycker jag du är en riktig viktig petter... Visst är det mycket spamm i Oztown och Big orange, och visst har båda dessa gått om ånga forum bara för att det är spamm. Men ärligt talat, så är dom flesta inte här för spel, det är kul med fuskamynt för att man kan köpa avatarer osv, sedan att en del spammar till sig det är ingen debbat. Jag tycker det är bra som det är, du klagar så himmla mycket på gruppforummen ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) @MascarPone: Dolphin är ingen "viktig-petter". Han tycker bara att det låter omrimligt med FuskaRank i gruppforumena precis som de flesta andra också tycker. Sen är det inte sant att man inte får göra någonting i det vanliga forumet, det ända man inte får göra är att bryta mot någon av reglerna. Redigerat 13 Augusti 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Fuskarank i gf:en skulle vara som att be om spamm! (jag vet redan hur det ser ut i många gf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Behövs inte, även fast kanske 70 % av mina inlägg är i gruppforum, om ni undrar varför jag aldrig går upp i rank. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Det lär knappst införas detta förslag om inte reglerna börja gälla i gruppforumen eller något. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Men då e det ju inga gruppforum. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.