ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Precis, gruppforumen finns av den anledningen att folk ska kunna spamma och skriva sånt som inte är lämpligt i det vanliga forumet. Det är ju därför man inte får FuskaRank i gruppforumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Rank ska inte komma till Gruppforumen, egentligen tycker inte jag det ska finnas i vanliga forumet heller... Men en sådan funktion kommer aldrig tas bort ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Jag tycker att det är en bra funktion för då ser man hur aktiv han eller hon är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodMan Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 Men jag är jätte aktiv - i gruppforumen, och ingen märker att jag är aktiv, har inte gått upp i rank på lääänge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.