MegaMartin Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 JA VILL HA BEVIS PÅ ATT POKÉRUS FINNS FÖR JA TROR INTE PÅ ER!!!!!!! Tadaa!http://www.google.com/images?q=tbn:U8eMqeysXmIC:www.nintendo.com.mx/juegos/images/pokerus.gif Lägg märke till texten under STATUS/. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mara Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Hum, jag frågade förut om det bara gälde silver... och det gjorde det visst! Men kan jag (hypotetiskt sätt) få en "sjuk" pokemon av en polare som har silver och lägga in den till mitt guld? eller cristal? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 16 November 2003 Rapport Dela Skrivet 16 November 2003 Hum, jag frågade förut om det bara gälde silver... och det gjorde det visst! Men kan jag (hypotetiskt sätt) få en "sjuk" pokemon av en polare som har silver och lägga in den till mitt guld? eller cristal? Man kan få PokeRus på Silver, Guld och Crystal(och Ruby och Sapphire också). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 20 November 2003 Rapport Dela Skrivet 20 November 2003 hur i sapphire?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg