bashe_man Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 det är våran senaste film. hel galen säjer jag bara. handlingen är............. ja du. faktist........ så finns det ingen handling xD! men är den humoristig? ja det tycker vi och många andra. men man får ju hoppas att ni gillar den. ganska många har gett den 10/10. men nu får man ju se vad ni på fuska.se tycker om den. MHV//Sebastian frisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Njae. Jag fick mig ett litet skratt när killen som skulle föreställa ett cp-barn klappade till tv:n, men annars så blev den rätt så tråkig. Kötbullegrejen blev uttjatad. Bra val av musik och bra kvalite på filmen dock. 5.6/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 ni skojar va :blink: :huh: 1/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 ni skojar va :blink: :huh: 1/10 och vad menar du med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 njaa, lite kul då och då :/ 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 tack:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThePunisher Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 gillade när han klappade händerna vid tvn :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Inte bäst, inte heller den sämsta. Ganska bra faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 den va så dålig så man skrattade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 den va så dålig så man skrattade hehe okej xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 (redigerat) Ni er inte verldens besta skodespelare.... Kotbulle grejen blev utjatad....blablabla..... Resultat: 1/10 Det var so oserios so att den blev trokig,tack,du slosade bort 9 minuter i mitt liv. Redigerat 8 Augusti 2006 av Tomatketchup Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bashe_man Skrivet 8 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 Ni er inte verldens besta skodespelare.... Kotbulle grejen blev utjatad....blablabla..... Resultat: 1/10 Det var so oserios so att den blev trokig,tack,du slosade bort 9 minuter i mitt liv. jaha okej. men jag sa inte att du MÅSTE titta på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.