Gäst 93alvbjo Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 jag har fått problem med min produkt! när jag startar datorn så vill inte zdWlan programmet gå på :( även om jag gör det manuellt mitt media manager fungerar men inte zdwlan. snälla hjälp! om ni har haft samma problem svara. jag har gjort allting som man ska göra för några månader sen och då fungerade det prima. men inte nu!!!! :( :( :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Sorry jag har inte samma problem som du men... Du använder en fel version just nu! Eller om du har uppdaterat din psp så säger jag en tråkig nyhet till dig... du måste nergradera din psp! Annars funkar det inte! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
enemy_unknown Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 det går typ inte att nergradera den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Men du måste hitta ett program som går att nergradera! Du kan hitta programet på www.psphacks.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 93alvbjo Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 det fungerar igen! jag väntade i 1 vecka och sen... works! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg