third_antichrist_89 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag letar efter sista templet... vart är det. Och hur klarar jag mörker världen? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Öh... va? Vilken mörkervärld - i Seasons?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 menar du underjorden? Subrosia? du ska Längst till Vänster där...använd Roc´s cape och begaesus seeds..sen ska du in i Vulkanene för att komma till Sword and sheild dungeon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 menar du underjorden? Subrosia? du ska Längst till Vänster där...använd Roc´s cape och begaesus seeds..sen ska du in i Vulkanene för att komma till Sword and sheild dungeon Jag får väl testa det då... Tack på förhand :) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
third_antichrist_89 Skrivet 13 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2004 menar du underjorden? Subrosia? du ska Längst till Vänster där...använd Roc´s cape och begaesus seeds..sen ska du in i Vulkanene för att komma till Sword and sheild dungeon Tack för hjälpen "0014".. Nu så har jag klarat det... ;) :ph34r: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 14 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2004 det var väl bra!!!!!själv har man då klarat båda spelen i serien!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pepp Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 hur gör man när man har kommit till tarm ruins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 bra två frågor jag hat precis fått det men hur sparar man och vart ska man när man har åkt tillbaka i tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Till pepp: Minns inte just nu, ska ta reda på det. Till the Pyr: Öh va? Du snackar ages... ok. För att spara pausar du, trycker select två gånger och går till rutan där det står Save och väljer hur du vill spara. Första gången du åkt till Past (dåtid) ska du ta dig till byn och gå till tornet som håller på att byggas, där ska du få en spade av en arbetare, gå till stället där Maku Tree ska finnas, gräv upp marken före grottingången, gå genom grottan, hitta Maku Tree som barn (ser ut som ett stort frö) och döda monstren, gå sen ner och kliv i portalen som öppnat sig så du åker till Present (nutid) igen. Snacka med Maku Tree och få info för att komma till Grotta nr 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Till pepp: Minns inte just nu, ska ta reda på det. Till the Pyr: Öh va? Du snackar ages... ok. För att spara pausar du, trycker select två gånger och går till rutan där det står Save och väljer hur du vill spara. Första gången du åkt till Past (dåtid) ska du ta dig till byn och gå till tornet som håller på att byggas, där ska du få en spade av en arbetare, gå till stället där Maku Tree ska finnas, gräv upp marken före grottingången, gå genom grottan, hitta Maku Tree som barn (ser ut som ett stort frö) och döda monstren, gå sen ner och kliv i portalen som öppnat sig så du åker till Present (nutid) igen. Snacka med Maku Tree och få info för att komma till Grotta nr 1. oj jag såg visst fel. jag kom inte ihåg vilket spel det var.tack så mycket. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg