third_antichrist_89 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 hur gör man för att döda sin farsa på prince of persia när man möter han efter ett tag i det där rummet som man typ börjar i? :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elephant Man Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) Menar du Prince of Percia: The sands of time, eller? :huh: Redigerat 12 Februari 2004 av Elephant Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Potatisbil Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 (redigerat) efter att du har dödat alla andra fiender i rummet börja hoppa över honom och slå ett slag hoppa sen över igen och slå och fortsätt så tills han typ dör :P Redigerat 6 Januari 2005 av Super smash Bros. nörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flummet Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 gå till bana 7 och leta efter ett blått medel..Det ska du sedan mata pappan med tills han blir grön och börjar få magsmärtor..Lycka till Ps. Det kan ta ett tag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kourosh92 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 ?? Vadå bana 7 kan man gå tillbaks eller? eller framåt, jag vet inte vilken bana jag e på jag vet bara att jag har klarat 17% av spelet..,.,., Pappsi ska döö,.,., :medieval: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2005 man brykar inte döda sin pappa!det e dummt! hehe... :P :P :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.