third_antichrist_89 Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Skrivet 10 Februari 2004 hur gör man för att döda sin farsa på prince of persia när man möter han efter ett tag i det där rummet som man typ börjar i? :unsure: Citera
Elephant Man Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Skrivet 12 Februari 2004 (redigerat) Menar du Prince of Percia: The sands of time, eller? :huh: Redigerat 12 Februari 2004 av Elephant Man Citera
Potatisbil Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Skrivet 16 Februari 2004 (redigerat) efter att du har dödat alla andra fiender i rummet börja hoppa över honom och slå ett slag hoppa sen över igen och slå och fortsätt så tills han typ dör :P Redigerat 6 Januari 2005 av Super smash Bros. nörd Citera
flummet Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Skrivet 16 Februari 2004 gå till bana 7 och leta efter ett blått medel..Det ska du sedan mata pappan med tills han blir grön och börjar få magsmärtor..Lycka till Ps. Det kan ta ett tag.. Citera
kourosh92 Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 ?? Vadå bana 7 kan man gå tillbaks eller? eller framåt, jag vet inte vilken bana jag e på jag vet bara att jag har klarat 17% av spelet..,.,., Pappsi ska döö,.,., :medieval: Citera
neVah Skrivet 5 Januari 2005 Rapport Skrivet 5 Januari 2005 man brykar inte döda sin pappa!det e dummt! hehe... :P :P :P Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.