Manga Master Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Har någon av er sätt naruto? Den serien är jätte bra. De som har kan väl skriva här och säga vad de tycker om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ööööö, vad handlra den om igentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 det handlar om en stad som anfölls av en demon räv som nästan ödela hela staden fast en hokage (typ enjätte mäktig ninja) stängde in den i en pojke naruto alltså. Naruto tar och tränar i ninja skolan och blir en stark ninja och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xth0z Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 är det någon sån där manga ski*?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Manga är inte skit. En bra Manga film är Spirited away! jag så den på bio i stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ett tips titta på naruto den är kanske lite boring i början men senare i avsnitten är den skit bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Manga är inte skit. En bra Manga film är Spirited away! jag så den på bio i stockholm Inte manga film.Anime film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 tittar ni på manga över huvud taget då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 går den på tv eller?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Matte Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 Har någon av er sätt naruto? Den serien är jätte bra. De som har kan väl skriva här och säga vad de tycker om den. Nä jag har aldrig sett det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ladda ner den om ni kan för Naruto är en av de bästa mangorna jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ladda ner den om ni kan för Naruto är en av de bästa mangorna jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.