BuckeN Skrivet 8 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2006 jag har hört att F.E.A.R kommer ut till Xbox 360... jag har aldrig ens sett en bild på det.. kan någon förklara vaad det går ut på bättre än mina polare som bara säger: det är coolt, köp det... och om någon vet, när kommer det ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst BondaKransDans Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jag har hört att F.E.A.R kommer ut till Xbox 360... jag har aldrig ens sett en bild på det.. kan någon förklara vaad det går ut på bättre än mina polare som bara säger: det är coolt, köp det... och om någon vet, när kommer det ut ? skit hämskt :cry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jag har hört att F.E.A.R kommer ut till Xbox 360... jag har aldrig ens sett en bild på det.. kan någon förklara vaad det går ut på bättre än mina polare som bara säger: det är coolt, köp det... och om någon vet, när kommer det ut ? F.E.A.R till Xbox 360 är inget som jag hört något om, men jag rekomenderar att du införskaffar spelet i vilket fall som helst, då konceptet och striderna håller hög klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 jo det kommer till Xbox 360, och ja det äger :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 jojo, jag har hört att spelet äger av mina polare och ja jag tänker nog köpa de men min fråga var vad gåre ut på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 det alla skräckspel går ut på... spela och skit på dej ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 FEAR är inget skräckspel. FEAR är dett action spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Okey jag förstår precis vad det går ut på *host* handling ??? hört talas om det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) FEAR är ett FPS med lite... skräck inslag. Handlingen ska man inte bry sej om :P det är bara att skjuta. men iaf. den är jätte konstig. Det är en vampyr som har gjort en massa kloner av sig själv, det är dom man möter. Sen finns det också en liten spök flicka som ingår i handlingen... Redigerat 11 Augusti 2006 av Skellington Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Aha ! okey tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.