miniman Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 (redigerat) vi ska göra en flash film om streckgubbar så är det en kärleks film något nytt att typ det är två som stöter på varandra och så blir tjejen kidnappad och då letar mannen efter henne och dödar alla skurkar och sen räddar han henne så lever dem lyckliga i alla sinna dar hehe. isåfall så söker vi till hjälp. Animatör: _ray_ röster: maffiabossen (el deto):Miman killen (joe):_ray_ tjejen (cassandra):T_D_Y alla medbrottslingarna till El Deto:R4av3N Hemsida: Keyser_Soze Forum: Keyser_Soze jag har röst förvrängare. Redigerat 15 Augusti 2006 av miniman Citera
Gäst BondaKransDans Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 (redigerat) vi ska göra en flash film om streckgubbar så är det en kärleks film något nytt att typ det är två som stöter på varandra och så blir tjejen kidnappad och då letar mannen efter henne och dödar alla skurkar och sen räddar han henne så lever dem lyckliga i alla sinna dar hehe. isåfall så söker vi till hjälp. Animatör: _ray_ röster: maffiabossen (el deto):Miman killen (joe):_ray_ tjejen (cassandra):Ledig alla medbrottslingarna till El Deto:ledig Hemsida: Ledig Forum: ledig jag har röst förvrängare. miman härma inte mig :angry: :( :cry: men jag är med :P Redigerat 9 Augusti 2006 av BondaKransDans Citera
miniman Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 vad härmar jag med att jag gör en flash film ha så patetiskt jag få väll göraen flash film och den har inte äns samma namn den har inte samma handling så piss of med det. :angry: men vad vill du va för röst då :P Citera
Gäst Keyser_Soze Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 hemsida kan jag väl göra, kanske forum också. Citera
Aircondition Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Skrivet 9 Augusti 2006 Jag kan vara rösten till tjejen :D Är bra på att låta pipig Citera
Gäst BondaKransDans Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 Jag kan vara rösten till tjejen :D Är bra på att låta pipig The_Dark_Yoda ... tjejer låter som killar som inte är i målbrottet ... som mig :) :P :D Citera
Aircondition Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Skrivet 10 Augusti 2006 Jag kan vara rösten till tjejen :D Är bra på att låta pipig WTF? Jag är bara bra på att härma folk Citera
Westkust Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Skrivet 13 Augusti 2006 vi ska göra en flash film om streckgubbar så är det en kärleks film något nytt att typ det är två som stöter på varandra och så blir tjejen kidnappad och då letar mannen efter henne och dödar alla skurkar och sen räddar han henne så lever dem lyckliga i alla sinna dar hehe. isåfall så söker vi till hjälp. Animatör: _ray_ röster: maffiabossen (el deto):Miman killen (joe):_ray_ tjejen (cassandra):T_D_Y alla medbrottslingarna till El Deto:ledig Hemsida: Keyser_Soze Forum: Keyser_Soze jag har röst förvrängare. Jag ställer upp som rösten till alla medbrottslingar :) Citera
Gäst Andreasswf Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Skrivet 14 Augusti 2006 Ska väl börja jobba på den... Titeln tycker jag borde heta Joe & Cassandra Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.