zeldahero Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 vilket spel e bäst av jak x och shadow the hedgehog?? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SwedenRockz Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Shadow The Hedgehog är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 9 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 ok tack :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Drag0nfly Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Köp Jak X snälla.. Shadow är inge bra.. Jag hade det till Xbox, de 2 första banorna är roliga men inte resten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 ja ha redan köpt shadow men ja tycker dom e bra ...ska kanske köpa jak x också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
YoyoHedgehog Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Shadow the hedgehog är bäst! inte för att jag har spelat Jak X, men Shadow är bra. Men varför frågade du om du tänker köpa båda två?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zlatan Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 AAH shadow e uber kasst :P verkligen .. hur gammal e du ? 5år ? det e verkligen inget bra :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2006 ja ha redan köpt shadow men ja tycker dom e bra ...ska kanske köpa jak x också Köp inte Jak X om du inte spelat de andra Jak-spelen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zeldahero Skrivet 20 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2006 Shadow the hedgehog är bäst! inte för att jag har spelat Jak X, men Shadow är bra. Men varför frågade du om du tänker köpa båda två?? för först hade ja bara råd me ett av dom till och me nu ha ja inte råd för ja ska köpa en ny data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Shadow the hedgehog är bäst! inte för att jag har spelat Jak X, men Shadow är bra. Men varför frågade du om du tänker köpa båda två?? Då kan du ju inte uttrycka dig...Jak X är ett bra spel, Shadow the hedgehog är inte, easy as that. Sen antar jag att ni inte har nån koll på vad kvalitet är :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg