Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

DS är en konsol också bara att det är en handkonsol :) men man ska ju ha en DS också eftersom den är bärbar, det är ju det som är bra med den just att man kan spela vart som helst :D

Skrivet

DS är en konsol också bara att det är en handkonsol :) men man ska ju ha en DS också eftersom den är bärbar, det är ju det som är bra med den just att man kan spela vart som helst :D

Gäst Scavenger
Skrivet (redigerat)

raveneger gör det nåt att jag har snott lite av ditt namn :)

och tak för svaren som ni egentligen gav till den andra killen, jag kaske köper ds (:

Redigerat av Scavenger
Skrivet

raveneger gör det nåt att jag har snott lite av ditt namn  :)

och tak för svaren som ni egentligen gav till den andra killen, jag kaske köper ds (:

<_< det är väl okej... men sno INGET annat!!!
Gäst Pcplayer
Skrivet

Jag fick lite julklapps pengar o funderar på att köpa Nintendo Ds..min syter har ett ds så vi kan spela 2 player är det kul o spela med en kompis och vilket spel är roligast med flera spelare?

Skrivet

det är kul, de roligaste e väl MPH och NSMB.. jag vet ju inte om din syrra har MPH, har hon det? isåfall e det roligast , annars köp NSMB om ni inte har det så kan ni köra minspel och Mario vs. Luigi :D

Gäst Pcplayer
Skrivet

Vi har NSMB sen ska jag köpa MPH :D vad gör man på 2 player på NSMB?

Skrivet

jag sa ju det... läs ordentligt... det är minispel samt ett två players mode. . . . . :) där du ska ta så många stjärnor som möjligt och döda den andre

• Skapa ny...