Bubblan91 Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Är det någon som kan ge något förslag på skolresor för en klass 6?? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Liseberg, Köpenhamn, Oslo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblan91 Skrivet 22 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Liseberg sa vi, men vi tog bort det för där går vi bara två o två eller tre o tre, och man ska ju ha en klass resa. Men Oslo o Köpenhamn ska jag ta fram! Tack så hemst mycket!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Helsingfors, Gröna Lund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Förslag vet jag inte, men vi ska till London vecka 45. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblan91 Skrivet 22 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Helsingfors, Gröna Lund! Gröna lund är samma som med liseberg, tyvärr. Men Helsinfors kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 ni kan ju åka till ett roligt ställe i Danmark eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Gotland är bra, dit åkte jag i 6:an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblan91 Skrivet 22 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 ja jag satt just och kolla på gotland. tack för alla förslag men jag skulle ah några till! :oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 skara sommarland e ganska kul dit ska vi i år (om du vet va de e) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 typ england eller finland för där kan man fiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblan91 Skrivet 22 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 typ england eller finland för där kan man fiska alla i min klass gillar inte o fiska tyvärr, men 4-5 st tycker faktist om det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.