Joy Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Själv ska jag också på klassresa till våren, vi ska till Hirtshals i Danmark =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Förslag vet jag inte, men vi ska till London vecka 45. :Plycko,åk till degerfors i Värmland...där kan man gå på laserdoom och en sak som heter bodaborg(lite som fortet). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 bodaborg finns även en bit utanför sundsvall Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Vi åkte till norge på klass resa rätt så skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nain Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 jag hatar klassresor, och mina lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Förslag vet jag inte, men vi ska till London vecka 45. :P Vilken lycko du är! Mina klasskamrater vill typ åka till England och så, USA också, men min lärare säger bara " Hahahaha, det är ju självklart at tvi tar ett resemål inom rimliga gränser".. Jobbigt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 jag hatar klassresor, och mina lärare Vaför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Förslag vet jag inte, men vi ska till London vecka 45. :P Vilken lycko du är! Mina klasskamrater vill typ åka till England och så, USA också, men min lärare säger bara " Hahahaha, det är ju självklart at tvi tar ett resemål inom rimliga gränser".. Jobbigt va? Hehe, vi har tydligen en snäll fröken... Vi har också pratat om Bakken i Danmark till våren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joy Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Okej, till Danmark ska jag iaf, det är utlandet men väldigt nära så det är anledningen till att vår lärare går med på det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Förslag vet jag inte, men vi ska till London vecka 45. :Plycko,åk till degerfors i Danmark...där kan man gå på laserdoom och en sak som heter bodaborg(lite som fortet). laser doom finns i göteborg (majorna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 te sefsen och åk skidor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 24 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2003 Åk till västkusten å fiska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.