Gäst Twiztha_MF Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 (redigerat) jo det är så mitt Xbox ( 2 år ) har nu börjat glappa på det sättet att DVD saken inte går att få ut, jag har den vanliga HDn så jag har inte köpt nån annan och jag har inte mixtrat med Xboxet på nått sätt, plz nån säg vad jag ska göra. edit: ändrad topic pga §1.25 // admin Redigerat 9 Augusti 2006 av admin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Frobb Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Hmm ? ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte. Det lättaste är väl att gå till din närmaste spelbutik och fråga eller skicka ett e-mail till exempel chipper.se eller nåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 när du tryckt på "ut"-knappen, testa att trycka in dvd luckan och sedan släppa, de funkar på min xbox Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Ta en titt där sladdarna är fastlödda vid knappen. Om du inte är så tekniskt kunnig så kan du ju be någon om hjälp. Men tänk på att garantin går ut om du öppnar X-BOXET privat.Jag tror att det är sladdarna som är lite lösa eller dylikt precis vid knappen. Det kan även vara ett bläck som inte får ordentlig kontakt med det andra bläcket. Bläck = en liten metallplatta Redigerat 10 Augusti 2006 av TheDarkElf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 Det händer för mig också, jag tror det skulle kunna det TheDarkElf skrev, om det inte ligger nåt spel/DVD i funkar det efter några försök, och om det redan ligger ett spel i funkar det alltid. Det är fel på mina kompisars konsoller också, undrar om det är nån sorts konspiration mellan Sony och MS för mitt GC funkar perfekt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg