Nicita Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Jag har ett litet problem...jag hittar inte Tempel key no. 3 i Ing Hive :( kan nån ge sida på var den finns lr säga plx? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 9 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2006 Den finns i Hive Gyro Chamber högst uppe på en rund Spider Ball bana. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Det där verkar det vara gott om folk som behöver hjälp med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 jojo de vet jag, den har jag tagit...hm de var tydligen den sista :D hehe eeeh..., som sagt den har jag tagit och den som finns innanför ett glas som man måste bli morph ball för att kunna nå.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Du har tagit den i Culling Chamber alltså? Då är den sista (eller andra) i Aerial Training Site. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nicita Skrivet 10 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Ok! ^___^ Danke Danke! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg