LMFAO Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag såg hela filmen. Han klarade hela elit fyran med bara en gyarados på nivå 40 :huh: Men svårt att förstå att han fuskar??? Han är inte bra han är bara ett desperat barn som alldrig har varvat det som vanliga barn gör.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 ;) Jag såg hela filmen. Han klarade hela elit fyran med bara en gyarados på nivå 40 :huh: Vi har typ sagt att han fuskar så vad tjafsar ni om?? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag såg hela filmen. Han klarade hela elit fyran med bara en gyarados på nivå 40 :huh: Jag tjafsar om att han forfarande är förvånad av att han klarada det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag såg hela filmen. Han klarade hela elit fyran med bara en gyarados på nivå 40 :huh: Hmm konstig méning hur går det i svenskan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DeathChild Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag såg hela filmen. Han klarade hela elit fyran med bara en gyarados på nivå 40 :huh: Jaja kan vi återgå till ämnet <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bob_Marley Skrivet 31 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2006 orka se hela filmen och det är ju bara fusk inget märkvördigt inte ens säkert att det är nån som spelar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 orka se hela filmen och det är ju bara fusk inget märkvördigt inte ens säkert att det är nån som spelar Jo jag spelar det iblanD. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 1 September 2006 Rapport Dela Skrivet 1 September 2006 men åååh! han menar att det är säkert ingen som spelar på just det GB:et. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg