j0hn Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag kommer antagligen med dom dummaste frågorna här inne men men.. Jag har precis fått tillbaka min dator efter att den har blivit lagad.. Jag fick Xp proffesional installerat, tänkte kolla vilket grafikkort jag har också men jag vet inte var!? Vart går jag för att hitta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 till enhetshanteraren eller högerklick,egenskaper,inställningar,avancerat,grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 eller på dxdiag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 10 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 tack för hjälpen.. Märkte att något är allvarligt fel på ljudet, det skär i öronen tittar man på film så hör man inte vad dom säger det brusar mest typ.. Kan detta vara någon inställing jag måste fixa eller vad är felet? Ja, sladdarna sitter i.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Har du installerat ljudkortet på xp :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 eller på dxdiag Du menar att man ska skriva det på "Kör" <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kannibalgäddan Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 japp,det tror jag han menar eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Klicka in på Sök eller Kör och skriv "Dxdiag".. behöver inte vara "kör" precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pippo Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Klicka in på Sök eller Kör och skriv "Dxdiag".. behöver inte vara "kör" precis.. Men det går snabbare på Kör! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 11 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Nu har jag fått svaret på den frågan. Kolla gärna på min andra tråd, "3 frågor" där har jag några frågor om Ljudkortet, cs och Sw kotor. Har inte fått svar på allt ännu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.