Hoppa till innehåll

Super Mario RPG osv.

Chihuahua

Rekommendera inlägg

men har du köpt dom senaste vapnena i stade där dom är ganska starka och möter du croco han e ganska svår på låg lvl du måste vara minst på 9 med varje för att du ska ha lite mer än 40% schans att klara det men köp lite saker i affären när du har förlorat allt ps.ring mig på mobilen istälet:P ds.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

vilken lvl e du på om du e runt 10 då säger jag bara TRÄNA e du runt 15 träna 1 elelr 2 lvl själv har jag varvat det älskar spelet vill ni ha hjälp med vissa svårigheter fråga mig

jag behöver lite hjälp viktor... det är nämligen så att jag är i vulkanen nu och har precis dödat den där bossen som finns där i, men då kom ju fem st. sjörövare eller vad man ska säga som tar stjärnan när jag precis skulle ta den. och nu är det så att jag kan inte komma tillbaka samma väg jag tog för att köpa midmushrooms och maple syrups och om jag startar om från där jag sparade kan jag köpa grejor, men om jag gör det så måste jag göra om bossen! hur ska jag göra??? piraterna är för svåra och starka!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmmm dom e ganska svåra men börja med den rosa för hon helar alla sen ska du ta den gröna sen väljer du mellan svart och gul och till sist tar du den röda och när han sätter sig vid saken där bak så ska du göra psyhopat med malow och kolla liven kommer nämligen itte i håg vad han har :( men kör mycket magi vilken lvl e du på också jag gjorde en ny mapp där är mario på 10 när jag kom in i mushrom kingdom hehe ganska lätt nu skadar 150 som högst :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...
  • Skapa ny...