Nimtro Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 Jag håller på med uppdragen Murder Mestery och behöver lite hjälp Jag har letat i allas rum det där med barrel och sånt. Sedan har jag tagit en flypaper och gjort så att det blev en unknow print. Sedan när jag koller på runehq då står det : Get more flour from the pot and use it with the item you found in the culprit's barrel by searching. Once you've put the flour on the culprit's object, you then have to use it with the flypaper, and use the culprit's fingerprints with the unidentified fingerprints, and they will match. Men vad menar dom med culprit och det? Skulle vara tacksam för svar igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 10 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2006 (redigerat) Hmm..Ska försöka översätta det..Och culprit betyder gärningsman/skurken "Get more flour from the pot and use it with the item you found in the culprit's barrel by searching. Once you've put the flour on the culprit's object, you then have to use it with the flypaper, and use the culprit's fingerprints with the unidentified fingerprints, and they will match. Hämta mer mjöl från krukan och använd den på föremålet du fann i skurkens tunna genom att leta. Efter att du har gjort mjöl på skurkens föremål,så använd flugpappret(flypaper)på den och använd skurkens fingeravtryck på dom oidentifierade fingeravtrycken och dom kommer att vara lika. Jag har översatt vad det betyder men jag minns inte vad man ska göra..Det va vääääldigt längesen jag gjorde questen sorry.. Redigerat 10 Augusti 2006 av Abyssal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg