Guggo Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Köpta datorer suger :P Datorer som man ex köper på siba eller liknande är oftast för dyra (i jämförelse med innehållet) De är inte heller uppgraderingsbara. Om man vill byta processor så är det kört, det går inte. Såvida man inte vill bryta garantin, vilket man gör genom att öppna lådan. Och eftersom garantin är det enda bra så är det ganska dumt. Dessutom är de oftast inte så bra och det är svårt att hitta en dator som passar just dig. Någon dator har bra grafikkort, men kass processor någon har bra processor men grafikkort från 80-talet osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vertex09 Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) Dom datorerna som man köper i vanliga affärer är ofta bara gjorde för kontors arbete och har därför ett väldigt dåligt grafikkort.. ;) och ett tips om man ska köpa en ny dator är att kolla på komplett's gamer paket http://www.komplett.se/k/cl.asp?bn=10627 Redigerat 17 Augusti 2006 av Vertex09 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RiverRunner Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Köpta datorer suger :P Eller so har man som jag och min bror... 397 Mhz och 4.0 mb minne... >.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Intel Celeron 2.5 GHz 768 mb ram nVidia GeForce4 MX 440 with AGP8X (1024x768x32bit 60Hz) 80 gb hårddisk .__. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Köpta datorer suger :P Jo. Men ett spel fungerade ej för mig(The Elders Scrolls IV: Oblivion), förmodlingen vilket jag anade också var det ett fel på min dator. Vet dock inte vad det var. Så det blir att försöka förnya allting på den istället för att köpa en ny som jag nog alltid har gjort nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eexwhyzee Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Köpta datorer suger :P Tack... äntligen en inteligent människa <3 Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 18 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2006 Köpta datorer suger :P 7800 klarar det spelet på högsta :o! Det är något fel på det bara :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.