andennn Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Hej jagköpte prey igår och jag spelade hela dagen igår och kom hyfsat långt. Men nu i morse när jag skulle fortsätta kom detta upp: VAD ÄR FELET?? :( Redigerat 11 Augusti 2006 av mcandenboy Citera
Gäst Forsman Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Skrivet 11 Augusti 2006 Felet är tydligen att det inte kan hittas en komponent. Gå till där du köpt spelet och fråga/be om ett nytt. Citera
andennn Skrivet 11 Augusti 2006 Författare Rapport Skrivet 11 Augusti 2006 ok men kan man inte fixa det själv på något sätt? Citera
Gäst Forsman Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Skrivet 11 Augusti 2006 ok men kan man inte fixa det själv på något sätt? Det har jag inte kunskap om, så jag kan inte svara på det, tyvärr. Hade Jag köpt ett spel skulle Jag iallafall inte vågat mixtra med filer i det. Citera
CeZ Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Skrivet 12 Augusti 2006 Det är tydligen en .ddl fil som saknas... Prova ominstallera. Citera
Boffaroffe Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Skrivet 12 Augusti 2006 Hej jagköpte prey igår och jag spelade hela dagen igår och kom hyfsat långt. Men nu i morse när jag skulle fortsätta kom detta upp: VAD ÄR FELET?? :( Kolla på baksidan av fodralet och kolla vad det står att det ska vara för operativsystem till spelet och kolla om du använder samma på din dator, för XP har betydligt mer dllfiler än t.ex 98. Och det räcker med att lägga in dll filen i spelmappen, behövs inte läggas i windowsmappen. Citera
killer Skrivet 7 September 2006 Rapport Skrivet 7 September 2006 typ ränsa datorn de fick ja göra! <_< Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.