Gäst Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Vad ska ni gjöra på ert Höstlov och när har ni det Jag har Höstlov v.44 Och då kommer än av mina bästa kompisar hit och sover över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Jag har också höstlov vecka 44. Jag ska bara ta det lugnt och längta tills vår London-resa... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Jag LANar fett hela lovet! Yay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Jag ska flytta på lovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 hela nästa vecka. ska sova hela veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 hela nästa vecka. ska sova hela veckan. Det tror jag inte det är bara björnar som sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblan91 Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 jag har oxå lov v.44. Nu på lördag kommer en utav mina bästa kompisar och sover över till på tisadg på lovet. min kusin Bomben kommer nu på fredag o är kvar till på söndag. det kommer bli jättekul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 oki ska sova så mycke ja kan då. e de bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 ok det lätt lite bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Jag ska flytta på lovet. vart ska du flytta??? jag ska ta det lugnt... sova mkt och ännu mer :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 22 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2003 Jag ska åka till stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 007 Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Jag ska bara ta det lungt... och inte göra nånting..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.