rinosaur Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 jag ska vila och hjälpa min kompis familj att flytta(vi får en belöning då)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 Jag ska flytta på lovet. vart ska du flytta??? Till Tyresö :lol:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 jag ska ha låv nu på fredag och jag ska åka till min kompis ok du chain var liger tyresö ligger det typ på vermdö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 23 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2003 mm jag har också lov vecka 44 jag ska gå till en av mina bästa kompisar o gå ut o leka vad kul det ska va kakanrott ska du flytta till stockholm eller bara åka ditt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 ska nog bara lata mig, men på maåndagen ska jag hem till en kompis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mr.best Skrivet 25 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2003 Jag ska flytta på lovet. samma här!!! till hamarö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.