Gäst Ankan Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Vem tycker ni ska vinna expidition Robinson? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Anders Lundin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Pål helt klart, jag älskar killen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Jag tittar inte på det så mycket men Pål! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 ingen expedition robinsson suger!en i min klass sa att det skulle vara en utmaning om dom var ensamma på en ö och att dom skulle fixa mat och sånt fast dom inte fick ta med sig något.något sånt typ.och det skulle vara bättre typ om nån tjej/kille är helt ensam på en ö och ska klara sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mr.Whisper Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 Vem tycker ni ska vinna expidition Robinson? Jag tycker att Emma och Pål ska vara i finalen men absolut Inte Daniel B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Pål ska ju vinna men de värkar som om mhan inte har nån chans till de Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chaos Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Pål! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 (redigerat) Inte Daniel. ABSOLUT inte Pål. Först tyckte man det, liksom wow cool grabb... men nej tack. Varför? Tja, prova att ta reda på vad för motiv han har på sina tavlor t.ex... Kan plocka lite smått. Han gjorde en dokumentär om sexhandeln i Riga, och då hade han själv sex med de prostituerade han intervjuade. Han hade en utställning med sina tavlor och pengarna han fick in ska gå till porr- vapen- och tobaksindustrin. De pengarna kommer från skattebetalarna dvs föräldrar till alla här inne och de som själva betalar skatt här. Redigerat 11 Februari 2004 av Chihuahua Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kakanrott Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 ABSOLUT inte Pål. Pål är inte bra men han är bäst av dom som är kvar Mille ser ut som en bög :D men dom andra ligger ju bara och solar hela dan och Daniel är en djävuls gris :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Gillar inte heller Daniel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 11 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2004 Jag kollar inte på någon doku såpa! En del är snuskiga och resten är långtråkiga! Men det verkar väl som Pål borde vinna! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg