Brawler Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 (redigerat) Jo det e så att jag vill bli bättre på att rita Manga..Så jag undrar om ni vet namnet på nåra bra böcker som man lär sig rita manga från och vart man kan köpa dom förutom på nätet. :D Redigerat 11 Augusti 2006 av Abyssal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keyser_Soze Skrivet 11 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2006 biblioteket Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Inte bibblan,affärer där man kan köpa den! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 www.sfbok.se Ett bra tips är "How to Draw MANGA" Sök på det på hemsidan. Den har jag, och den är riktigt bra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Kolla på Bcmanga.se manga-kalender, det kommer att komma en ny bok snart :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 www.sfbok.se Ett bra tips är "How to Draw MANGA" Sök på det på hemsidan. Den har jag, och den är riktigt bra ;) Helt rätt :meddum: O skaffa dig "Teckna manga" eller vad den heter den e på svenska det e ett +. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Hur mkt kostare ungefär? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 (redigerat) Titta i en vanlig bokaffär i staden där du bor. Min lillasyster har en bok där man lär sig teckna manga som heter "Jag Lär Mig Teckna Manga" som är väldigt bra. :) Redigerat 17 Augusti 2006 av Ripto Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryow3n Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Antar att du är nybörjare så då hade jag köpt Så tecknar du Manga och Så tecknar du mer Manga av Katy Coope. Använde dom när jag var nybörjare och dom går igenom grunderna på svenska och på ett lättförståeligt(felstav?) sätt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 Antar att du är nybörjare så då hade jag köpt Så tecknar du Manga och Så tecknar du mer Manga av Katy Coope. Använde dom när jag var nybörjare och dom går igenom grunderna på svenska och på ett lättförståeligt(felstav?) sätt ^^ Det e rätt. Jag lärde mig teckna manga-människor från de böckerna :student: . O de kostar på Exlibris ca 165:-/st-20% i barn rabbat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 17 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2006 §1.25. Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg