Kylle Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 Jag har fått tag på en snes emulator till PC:n och det är fusk på det här spelet som jag inte kan stänga av. Har ni nåra tips hur jag kan stänga av fusken?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 du måste helt enkelt starta om spelet och välja att inte ha fusken på, tror jag har samma rom nämligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 12 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 jag har testat det men jag kan inte stänga av det fast jag tar "no" när de frågar om jag vill ha de fusken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw3DeN Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Så du vet så måste du ha spelet själv på nintendo.. annars är det olagligt (lite offtopic) Byt Emulator då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kylle Skrivet 16 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Vart får jag tag på en annan emulator då, nån som har nåt tips Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg