allest4 Skrivet 12 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2006 shuue :D alla :D ja jag undra om det är värt att köpa en gameboy color och 11 spel för 150 kr? <_< ochså undra jag om gameboy är nåt att ha assåå är det roligt o så? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 helt klart värt det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Justusett Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jag antar att det är värt det, eller det måste det ju vara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 ett spel kostar typ 150 och ett gameboy typ 600. så du sparar 2100 kr. ganska värt det ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Tycker inte jag gbc suger fett! om du har köpt ett ta me till antikrundan då kanske du kan sälja för 5000tusen! köp ett ds eller nåt istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Corpsgrinder Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 shuue :D alla :D ja jag undra om det är värt att köpa en gameboy color och 11 spel för 150 kr? <_< ochså undra jag om gameboy är nåt att ha assåå är det roligt o så? Vad kan du köpa det nån stanns?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 av en kompis kanske! om man köper det i en affär måste säljaren vara allmänt "störd". =_= Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 15 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 shuue :D alla :D ja jag undra om det är värt att köpa en gameboy color och 11 spel för 150 kr? <_< ochså undra jag om gameboy är nåt att ha assåå är det roligt o så? jag ska köpa det av en kompis fast jag undrar ochså om det är roligt och om grafiken e ok o sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Forsman Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 GÖR DET!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 shuue :D alla :D ja jag undra om det är värt att köpa en gameboy color och 11 spel för 150 kr? <_< ochså undra jag om gameboy är nåt att ha assåå är det roligt o så? beror på vilka spel det är. räkna upp dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 shuue :D alla :D ja jag undra om det är värt att köpa en gameboy color och 11 spel för 150 kr? <_< ochså undra jag om gameboy är nåt att ha assåå är det roligt o så? Vissa spela kanske har bra grafik å vissa andra inte_! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lakris Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Tycker inte jag gbc suger fett! om du har köpt ett ta me till antikrundan då kanske du kan sälja för 5000tusen! köp ett ds eller nåt istället Varför inte ett psp istället. nergradera och spela Snes. Nes. Megadrive. Gb med mera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg