Hoppa till innehåll

Playstaion Portable

sonic_123

Vad för version har du?  

28 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Jag har ingen koll på riktigt vad det e ni pratar om.. Men vad e de här olika versionerna för något? Jag funderar på att köpa en så jag undrar vad som skiljer de olika åt och vad man ska sattsa på :)

Redigerat av Bonnie89
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nja... För dom som har 2.8 dom måste ha ett chip.. i allefall dom som hadde 1.5 och uppgradera psp till högst 2,5 kan ladda ner en nergradering... Obs! det här finns en risk att psp kan inte starta igen men risken är 30procent.... Men i såfall om det händer måste ni verkligen ha otur...

vart nånstanns kan man tanka version 1.5 ?

Man kan inte ladda ner 1.5 versionen för att Sony ville inte att någon ska ha 1.5 versionen för då kan man göra något hemskt som inte Sony vill :evil: B) ...

Men men det är inte olagligt att ladda ner en nergradering... För man köpte ju en 1.5.

Nu är 1.5 versionen värt typ 3000 spänn eller mera för att den versionen var den bästa av alla. Men om du vill köra olika emulatorer tex. Sega, gameboy emulator eller nåt annat måste du ha en ganska stor memory stick kort. Minst 1 Gig memory stick kort.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...