Xade Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 hur får man större penga påse i TWW.... hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
black_eagle Skrivet 10 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2004 i fairys fontain nånstans på havet får du 2000 sen i skogen där du går där du börgar får du 5000 i en fairys fontain Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 12 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 vilken fountain? och bron e ju borta i hemmet ju..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 ja, men du kan ju flyga över med deku leaf! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 aa.du ska flyga över med deku leaf.Och du ska stå på en sten sen ska u springa och hoppa med deku leaf!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 d e nog bäst att du har en längre magi mätare, jag klarade d precis innan magin tog slut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HAB Skrivet 12 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2004 d e nog bäst att du har en längre magi mätare, jag klarade d precis innan magin tog slut det behövs ej men du måste ha bomb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg