Neldemo Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 hejhopp jag har två frågor om oblivion: kan man bli varulv? e patcherna som dom släppt bra? nån som har dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Kolla i arkivet jag har för mig att det står något om hur man blir varulv där :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 nix helt varulvs fritt men man kan bli vampyr, men det är mer än börda... man tål nämligen inte solljus då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) jag kanske ska köpa oblivion Den verkar vara bra Redigerat 13 Augusti 2006 av Kerby Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 TES 4 oblibion är jättekul faktiskt ett av det roligaste rollspel i FPS lätt ! Du kan ju alltid läsa recentionerna också så kan du läsa vad det handlar om... osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kerby Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Ok, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) NP ! Neldemo: Nix jag har inte provat nån av patcherna, men jag borde eftersom en av dom fixxar en massa bugg... som det faktiskt finns ganska många av... Redigerat 13 Augusti 2006 av BuckeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 (redigerat) Det finns bara en enda "Patch" men ett antal moddar som är tillgängliga till både PC och Xbox 360 versionen. Moddarna är usla, så jag rekomenderar verkligen att ni avstår från de tjänster, då de inte bjuder på något speciellt. Vampyr har både nackdelar och fördelar, då nackdelarna är precis som BuckeN sade, att man inte kan färdas i solljus, och då kan ni slopa "Fast-Travel". Oblivion är INTE det bästa rollspelet som finns, som många säger. Föregångaren Morrowind är ett mycket mer underhållande spel och baseras mycket mer på story än vad uppföljaren gör. Det enda som Oblivion har gentemot Morrowind är ett bra stridssystem och en fantastisk atmosfär. Dock så tycker jag att du borde köpa Oblivion även fast jag kritiserat spelet sedan jag spelat det. Redigerat 13 Augusti 2006 av Iqaros Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jag håller med dig skuggan... men jag gillar det för att man känner sig så fri när man t.ex jagar en hjort med ett stort tvåhandsvärd... Men jag tycker nog ändå Fable är roligare... så du borde köpa Fable 2 sen med. (tänker jag göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Iqaros Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jag håller med dig skuggan... men jag gillar det för att man känner sig så fri när man t.ex jagar en hjort med ett stort tvåhandsvärd... Men jag tycker nog ändå Fable är roligare... så du borde köpa Fable 2 sen med. (tänker jag göra) Nu tar du ändå i en hel del, när du påstår att Fable är roligare än Oblivion. Fable var och är det sämsta rollspel som jag någonsin spelat, då TES 1: Arena tillochmed är hästlängder bättre än Fable. Dock så hoppas jag att Peter Molyneux fixar till dessa problem som gör att Fable blev så dåligt och tillför ett ännu bättre koncept än föregångaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BuckeN Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 jaja, nu behöver inte du överdriva ! Fable var visst riktigt kul, med vissa undantag... och detta är ett frittland så jag har rätt att tycka vad jag vill! älska sverige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 13 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2006 Jag tycker nog ochså Fable är bättre å andra sidan har jag inte Oblivion bara test spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.