wuurds Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 (redigerat) mitt bästa spel är zelda win waker tror jag.. jag har : zelda ocarina of time [masters quest] zelda wind waker dead too rights super smash bros melee starfox tony hawks underground Redigerat 15 Februari 2004 av davve-da-kid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Indy Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 Jag gillar bond spel tex nightfire och james bond everything or nothing Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 hmm har everyting or nothing kommit ut? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
_bullet_ Skrivet 15 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2004 jag gillar typ beat ém up spel (soul calibur 2, super smash brothers meele m.m) Shoot ém up (True crime : streets of la) racing (MKDD F-zero Gx) och sport (FIFA!!!!!) ja jag gillar nästan allt. :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 e true cirme roligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Link_Cable Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 jag gillar zelda, mario, racing (inte rally), andra äventyrs spel och rollspel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2004 Super smash och metroid prime Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 e true cirme roligt kan ingwen svar på frågan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 e true cirme roligt kan ingwen svar på frågan sådär tycker i allafal jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Nej det är tråkit Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 varför e det tråkigt liknar det gta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Ja och du får egenligen inte spela GTA eftersom du är under 18 år. Det här är en lista över spelen ja gillar: Plattform Äventyr som Zelda(Jag är inte rädd Kakanrott)ENDAST Zelda Beet ém up Racing ENDAST som F-Zero GX, Mario kart: Double Dash!! och Kirbys Air ride Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg