jacx Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 Det är round baserat. Kolla upp det på serebii.net anime style battling. Attacker som tar super eff kan ta upp till 60 hp skada. Det beror på vilka attacker det är. Samt om det blir critical hit avgörs när man slingrar slant. När turneringen börjar så kommer det minst alltid vara 2 domare i en match för att se så ingen favoritiserar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kirk Skrivet 21 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 skulle vilja vara med om det finns platser kvar ;) :D adda mig po msn i så fall [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 21 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2006 =) Jadå. Kirk. Skriv in ditt team och deras attacker i ett pm tack. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 23 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2006 Jag skulle väldigt gärna villa träna igen.. Så då får du gå in på msn lite oftare.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Jag är med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokeAnte Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 hur många fler måste du ha jacx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 behöver inte flera. Men Pgu att några andra har gått med och dom vill träna dom med så kommer vi ha en till träningsvecka. Så turneringen startar nästa vecka på fredag kväll. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 jag vet inte om jag orkar vara med :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 25 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 Okej *stryker* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 25 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2006 tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papyrus_pokemon Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 är tuneringen slut? isåfall vem vann? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 14 September 2006 Rapport Dela Skrivet 14 September 2006 Verkar inte som om den ens har börjat.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg