rido Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 har får man catta :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Vad är Catta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireRed_Man Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 han menar chatta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 de man gör på msn :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 går inte på pokemon spelen o.O Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 sså kom igen hur långnt har ni komit på ruby B) men jag menar vi kan du hjalpa mig på nån av mina forum :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Eh.. Vad snackar du om? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 jag menar tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Och jag menade Ruby, vrf började du snacka om det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacx Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Aha, Rido menar att vi ska chatta på den här tråden han har skapat. Asså ledsen rido, med man får inte chatta här på fuskas trådar. Utan om du vill chatta ska du gå till chatten. Som du kan hitta på första sidan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rido Skrivet 14 Augusti 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 e ni fattar inte vad den har tråd hanlarom :unsure: juste jacx ja hålde på å skriva när du sa det dar å det under läste jag inte :unsure: :unsure: :unsure: :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 (redigerat) Yey äntligen ett s-o-l-k-l-a-r-t regelbrott! Läs reglerna innan du postar, tydligare kan det inte bli! §1.7 - Chatt i forumet (gör de på IRC). STOR FET LÄNK TILL REGLERNA Redigerat 14 Augusti 2006 av nico Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg