Gäst Kabby Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag funderar på att köpa RE:DS men undrar om det är läskigt. Jag är 12 år så tror ni jag får mardrömmar av det? Jag brukar inte få mardrömmar av spel, filmer m.m men RE:DS kanske är ett undantag. Jag skulle uppskatta seriösa svar^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LMFAO Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Du kommer inte få mardrömar men du kanske rycker till lite då och då under spelets gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DS ÄGER FETT!!! Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 jag är 10 och skulle hålla mig på avstånd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quicksilver Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Läskigt? Knappast . Inte mer läskigt än tex CS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 14 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2006 Jag tycker att metroid prime spelen är läskiga förutom gba spelen :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mickeh Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 http://www.youtube.com/watch?v=q3W0vLtgzQQ kolla den och avgör själv men dock pratar det någon snubbe i bakrunden på något annat språk hörde inte direkt villket hadde nästan inget ljud ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Verkar inte så läskigt B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sonic_123 Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 Lol! dedär resident evil ser ut att inte vara så läskigt alls men kanske ljudet är läskigt :blink: :cry: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 15 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2006 ljudet e typ det läskigaste tycker jag.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Hur läskigt är ljudet? Jag har hört att det inte låter mycket även om han har volymen på högsta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WiFiGamer Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 (redigerat) jag har haft det en sec o sen bytte jag till mario kart men jag skulle vilja ha det igen... Det är inte läskigt, bara om man her på rebith mode eller vad det heter. då kan zombierna gå igenam dörrrarna. annars är det kul på ett vis. Filmerna är läsgigast (stavning) Redigerat 16 Augusti 2006 av andresvan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 16 Augusti 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2006 Hur styr man? Jag har hört att det ska vara svåra kontroller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg